Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

সাগরদীঘিতে, গ্রেপ্তার হওয়া এক পাচারকারী কাছ থেকে মিললো প্রচুর পরিমাণে, নিষিদ্ধ কাফ সিরাপ

সাগরদীঘিতে প্রচুর পরিমাণে নিষিদ্ধ কফ সিরাপ সহ গ্রেপ্তার এক পাচারকারী।পাচারকারীর কাছ থেকে ৬০০ বোতল নিষিদ্ধ কফ সিরাপ উদ্ধার করে সাগরদীঘি থানার পুলিশ।ধৃত পাচারকারীর নাম সেখ রাজীব হোসেন (৩৮)।
পুলিশ সূত্রে খবর, পাচার হওয়ার আগে সাগরদীঘি থানার পুলিশ গোপন সূত্রে খবর পেয়ে গতকাল সন্ধ্যা নাগাদ সাগরদীঘির ধুমার পাহাড় এলাকায় নাকাতল্লাশি করে একটি চার চাকা গাড়ি আটক করে তল্লাশি করে ৬০০ বোতল নিষিদ্ধ কফ সিরাপ উদ্ধার করে এক পাচারকারীকে গ্রেপ্তার করে।ধৃত পাচার কারী সুতি থানার ছাপঘাঁটি সুলতানপুর এলাকার বাসিন্দা।ধৃত পাচারকারীর সঙ্গে আর কার কার যোগ আছে খতিয়ে দেখতে ধৃতকে আজ সাত দিনের পুলিশ হেফাজতের আবেদন রেখে আদালতে তোলা হবে।

A smuggler was arrested in Sagardighi with a large quantity of banned cough syrup. The police of Sagardighi police station recovered 600 bottles of banned cough syrup from the smuggler. The arrested smuggler’s name is Sheikh Rajib Hossain (38).
According to police sources, before the smuggling, the police of Sagardighi police station got information from undercover sources and seized a four-wheeler in the Dhumar Pahar area of ​​Sagardighi yesterday evening and seized 600 bottles of banned cough syrup and arrested a smuggler. A resident of the area, Dhrita will be taken to court today with an application for seven days police custody to find out who else is involved with the arrested trafficker.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area