Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

সাগরদীঘিতে আগ্নেয়াস্ত্র সহ গ্রেপ্তার এক দুষ্কৃতী

সাগরদীঘিতে আগ্নেয়াস্ত্র সহ গ্রেপ্তার এক দুষ্কৃতী..তার কাছ থেকে উদ্ধার হয় দু’টি 7mm পিস্তল ও দশ রাউন্ড তাজা কার্তুজ।ধৃতের নাম বিষ্ণু নন্দী..বীরভূমের নলহাটি থানা এলাকায় বাড়ি ওই দুষ্কৃতীর…
পুলিশ সূত্রে জানাজায় ধৃত মোটর বাইকে করে এসে দুষ্কৃতী সাগরদীঘির পেট্রল পাম্পে তান্ডব চালায়।সাগরদীঘি থানার পুলিশ রাত্রে টহলের সময় পাম্প কতৃপক্ষয়ের তরফে খবর পেয়ে পিছু ধাওয়া করে দ’টি 7 mm পিস্তল ও দশ রাউন্ড তাজা কার্তুজ সহ দুষ্কৃতীকে আটক করে।দুস্কৃতির সঙ্গে আর কেও জড়িত আছে কী না খতিয়ে দেখতে আজ ধৃতকে পুলিশ হেফাজতের আবেদন রেখে আদালতে তোলা হবে।

A misdemeanor was arrested with firearms in Sagardighi .. Two 7mm pistols and ten rounds of fresh cartridges were recovered from him. The victim’s name is Vishnu Nandi ..
According to police sources, the miscreants came to the petrol pump of Sagardighi on a motorbike and chased after receiving information from the pump authorities during a night patrol and arrested the miscreant along with two 7 mm pistols and ten rounds of fresh ammunition. Dhrita will be taken to court today with an application for police custody to check whether he is there.

Below Article Banner Area

About Mahatab Chowdhury

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area