Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

সড়ক দুর্ঘটনায় আহত 1 মৃত 2

শুক্রবার রাত্রে মুর্শিদাবাদের বহরমপুর থানার কাটাবাগান পুলিশ ক্যাম্প সংলগ্ন এলাকায় পথ দুর্ঘটনায় মৃত্যু হয় দুজনের,আহত এক।
স্থানীয় সূত্রে জানা যায় একটি অটোতে কয়েকজন যাত্রী নিয়ে যাওয়ার পথে একটি লরি এসে ধাক্কা মারে অটো টিকে ঘটনাস্থলেই মৃত্যু হয় দুজন যাত্রীর ও আহত হন অটোচালক।
পাশেই পুলিশ ক্যাম্পে থাকা পুলিশকর্মীরা ছুটে আসেন ঘটনাস্থলে আহত অটোচালক কে ভর্তি করা হয় মুর্শিদাবাদ মেডিকেল কলেজ হাসপাতালে,মৃতদেহ উদ্ধার করে ময়নাতদন্তের জন্য পাঠানো হয় মুর্শিদাবাদ মেডিকেল কলেজ হাসপাতালে যদিও এখনো পর্যন্ত মৃতদের কোন পরিচয় জানা যায় যায়নি।
সমস্ত ঘটনার তদন্ত শুরু করেছে বহরমপুর থানার পুলিশ।

Two people were killed and one injured in a road accident near Katabagan police camp of Bahrampur police station in Murshidabad on Friday night.
According to local sources, a lorry collided with a car on the way to take some passengers, killing two passengers on the spot and injuring the driver.
Police personnel rushed to the spot and rushed the injured driver to Murshidabad Medical College Hospital. The body was recovered and sent to Murshidabad Medical College Hospital for autopsy though no identity of the deceased has been ascertained yet.
Bahrampur police have started investigation into all the incidents.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area