Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

“যে খেলা মানুষের ক্ষতি করে সে খেলা বন্ধ হোক”- বললেন “এক অর নরেন” ছবির প্রযোজক স্বপন নস্কর

২৭ শে ফেব্রুয়ারি, এক বিলাসবহুল হোটেলে অনুষ্ঠিত হয়েছিল “এক অর নরেন” ছবির শুভ মহরত। যেখানে উপস্থিত ছিলেন পরিচালক মিলন ভৌমিক, প্রযোজক স্বপন নস্কর এবং মহাভারত খ্যাত অভিনেতা গজেন্দ্র চৌহান। এরপরই ছবির প্রযোজক স্বপন নস্করের 82 লক্ষ টাকার বোরিং মেশিন পুড়ে ভস্মীভূত হয়ে যায়। কে বা কারা এই কাজটি করেছে সে বিষয়ে তিনি থানায় ডায়েরি করেন।
View: স্বপন নস্করের বক্তব্য অনুযায়ী যেহেতু তিনি একজন নরেন্দ্র মোদির অনুগামী তাই তিনি বিরোধী দলকে দায়ী করেন,শুক্রবার একটি প্রেস মিটিং এর মাধ্যমে তিনি এই বক্তব্য পেশ করেন। তিনি আরও বলেন ২০ ই মার্চ ছবির শুটিংয়ের শুরু করার আশাবাদী।

 

On February 26, the auspicious masterpiece of the film “Ek Or Naren” was held at a luxury hotel. Director Milon Bhowmik, producer Swapan Naskar and Mahabharat actor Gajendra Chauhan were present. After that, the boring machine of the film producer Swapan Naskar worth Rs 82 lakh was burnt to ashes. He kept a diary at the police station about who did this.
View: According to Swapan Naskar, since he is a follower of Narendra Modi, he blames the opposition, he made this statement through a press meeting on Friday. He also said that he is hopeful that the shooting of the film will start on March 20.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area