Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

ম্যাচ হেরে ও প্রাক্তন রিয়েল তারকা রাহুলের অন্যান্য রেকর্ড ভাঙলেন মেসি

চ্যাম্পিয়ন্স লিগের শেষ ষোলোর প্রথম ম্যাচে পিএসজির কাছে হারলো বার্সেলোনা। ৪-১ গোলের ব্যবধানে জিতেছে ফরাসি দলটি। হ্যাটট্রিক করেছেন কিলিয়ান। তবুও তার হ্যাটট্রিকের দিনে সর্ব শীর্ষে উঠে এসেছেন লিওলেন মেসি। বার্সেলোনার হয়ে একমাত্র গোলটি করেছিলেন লিওনেল মেসি। আর সেই গলে সূত্রেই প্রাক্তন রিয়াল মাদ্রিদ স্পেন তারকা ফুটবলাররাহুলের অন্যান্য রেকর্ড ভাঙলেন বার্সেলোনার রাজপুত্র লিওনেল মেসি।
এদিন ম্যাচে শুরুতেই প্লান্টি পেয়ে যায় বার্সেলোনা আর 27 মিনিট হতে না হতেই এক দুরন্ত গোল করে বার্সেলোনাকে এগিয়ে দিলেন মেসি । কিন্তু তার স্বত্তেও পিএসজির ফুটবলার কিলিয়ান হ্যাটট্রিক করে হারিয়ে দিল বার্সেলোনাকে।

Barcelona lost to PSG in the first match of the last 16 of the Champions League. The French team won 4-1. Killian scored a hat trick. However, on the day of his hat-trick, Lionel Messi has risen to the top. Lionel Messi scored the only goal for Barcelona. Barcelona’s Lionel Messi broke the other records of former Real Madrid Spain star footballer Rahul.
At the beginning of the match, Planti got Barcelona and Messi gave Barcelona the lead with a great goal in less than 27 minutes. But in spite of that, PSG footballer Killian lost to Barcelona with a hat trick.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area