Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

মুর্শিদাবাদ জেলা মহিলা তৃণমূল সভানেত্রী শাহানাজ বেগম’কে, শুভেন্দু অধিকারী তোলাবাজ বলে স্যোসাল মিডিয়ায় পোষ্ট করার অভিযোগে, আইনি নোটিশ পাঠানো হলো।

শুভেন্দু অধিকারী তোলাবাজ বলে স্যোসাল মিডিয়ায় পোষ্ট করার অভিযোগে আইনি নোটিশ পাঠানো হয় মুর্শিদাবাদ জেলা মহিলা তৃণমূল সভা নেত্রীকে। এদিন তৃণমূল জেলা মহিলা সভানেত্রী তথা জেলা পরিষদের কর্মাধ্যক্ষ শাহানাজ বেগম জেলা তৃণমূল কংগ্রেস কার্যালয়ে সাংবাদিক বৈঠকে জানিয়েছেন গত কয়েকদিন আগে তিনি স্যোসাল মিডিয়ায় একটি পোষ্ট করেছিলেন যে ” শুভেন্দু অধিকারী মুর্শিদাবাদে এসে প্রমান দিক উনি তোলাবাজ নন” এই পোষ্ট করার পরে শুভেন্দু অধিকারী তার নামে অভিযোগ দায়ের করেন। গত ৪ ঠা ফেব্রুয়ারী তাকে আইনি নোটিশ পাঠানো হয়। তাতে বলা হয় উনি স্যোসাল মিডিয়া থেকে পোষ্ট উঠিয়ে নিক বা স্যরি বলুক বা লিখিত ভাবে জানাক ৭ দিনের মধ্যে। এদিন শাহানাজ বেগম বলেন এই তিনটির কোনটাই তিনি করবেন না। তাতে আইনি লড়াই কর‍তে চান তিনি।

A legal notice was sent to the Murshidabad district women’s Trinamool Sabha leader for allegedly posting Shuvendu Adhikari as a tolabaz on social media. Shahnaz Begum, Trinamool district women’s president and district council chief, told a press conference at the district Trinamool Congress office that she had posted on social media a few days ago that “Shuvendu Adhikari came to Murshidabad to prove that he is not a bully”. . A legal notice was sent to him on February 4. It says he should pick up the post from social media and say nick or sorry or let him know in writing within 7 days. On this day Shahnaz Begum said that she will not do any of these three. He wants to fight a legal battle.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area