Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

বহরমপুর টাউন তৃণমূল কংগ্রেস সভাপতি নাড়ুগোপাল মুখার্জীর নেতৃত্বে মহালয়ার তর্পণ উপলক্ষে বহরমপুরের গঙ্গার বিভিন্ন ঘাটে ঘাটেসাফাই অভিযান

মহালয়ার তর্পণ উপলক্ষে বহরমপুরের গঙ্গার বিভিন্ন ঘাটে ঘাটে তৃণমূল কংগ্রেসের পক্ষ থেকে সাফাই অভিযান। বুধবার সকাল থেকে বহরমপুর টাউন তৃণমূল কংগ্রেস সভাপতি নাড়ুগোপাল মুখার্জীর নেতৃত্বে এদিন সাফাই অভিযান শুরু হয়। নাড়ুগোপাল মুখার্জী নিজে এই সাফাই অভিযানে হাত লাগান। বহরমপুর শহরের ৮ টি গঙ্গার ঘাটেই তারা সাফাই অভিযান করেন। তৃণমূল কংগ্রেসের পক্ষ থেকে জানানো হয়েছে, ২০ হাজার লোক তর্পণে অংশগ্রহণ করেন। সকলের সুবিধার জন্য টাউন তৃণমূল কংগ্রেসের পক্ষ থেকে আগামী কালের জন্য বিশেষ ব্যবস্থা করা হবে বলে জানা গিয়েছে। উপস্থিত টাউন তৃণমূল কংগ্রেসের নেতা কর্মীরা।

On the occasion of Mahalaya Tarpan, the Trinamool Congress carried out a clean-up operation at various ghats of the Ganges in Bahrampur. Bahrampur Town Trinamool Congress president Narugopal Mukherjee led the clean-up operation on Wednesday morning. Narugopal Mukherjee himself took part in this cleansing operation. They carried out a clean-up operation at 6 Ganga ghats in Bahrampur town. According to the Trinamool Congress, 20,000 people participated in the tarpana. It is learned that special arrangements will be made by the Town Trinamool Congress for the benefit of all. Town Trinamool Congress leaders and workers present.

Below Article Banner Area

About Mahatab Chowdhury

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area