Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

পশ্চিমবঙ্গের গ্রামে গঞ্জে তৃণমূল কংগ্রেস হিংসা, কাট্মানি এবং লুঠের রাজ‍্য-ও চালাচ্ছে বলে নিন্দা করলেন প্রদেশ কংগ্রেস সভাপতি অধীর চৌধুরী

পশ্চিমবঙ্গের গ্রামে গঞ্জে তৃণমূল কংগ্রেস লুঠতরাজ চালাচ্ছে। কাট মানি না পেলে হিংসার আশ্রয় নিচ্ছে। মুর্শিদাবাদের সুতির হাড়োয়া গ্রামে প্রধানমন্ত্রী আবাস যোজনার ঘরের কাট মানি না পাওয়ায় তৃণমূল কংগ্রেসের বুথ সভাপতি ও তার সঙ্গীদের হাতে যুবক খুনের ঘটনার তীব্র নিন্দা করে আজ বহরমপুরে এক সাংবাদিক সম্মেলনে একথা বলেন লোকসভায় কংগ্রেসের দলনেতা প্রদেশ কংগ্রেস সভাপতি সাংসদ অধীর চৌধুরী। তিনি আরও বলেন মানুষ প্রতিবাদ করলেই শাসকের হিংসার শিকার হচ্ছেন, প্রাণ যাচ্ছে প্রতিবাদীদের।

The Trinamool Congress is looting in the villages of West Bengal. If they don’t get the cut money, they are resorting to violence. Adhir Chowdhury, the Congress leader in the Lok Sabha, strongly condemned the killing of a youth at the hands of the Trinamool Congress booth president and his associates in the village of Suti Haroa in Murshidabad for not accepting the cut of the Prime Minister’s residence scheme. He further said that whenever people protest, they are being victimized by the ruler and the protesters are dying.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area