Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

তৃণমূল ভোটারদের উপর ধারালো অস্ত্র দিয়ে আঘাত অভিযোগের তীর কংগ্রেসের বিরুদ্ধে

মালদার চাঁচল বিধানসভা ১৪৫ নম্বর বুথের খুড়িয়াল এলাকার ঘটনা। ঘটনায় আহত হয়েছেন দুই দম্পতি।বর্তমানে তারা চাঁচল সুপার স্পেশালিটি হাসপাতালে চিকিৎসাধীন।

স্থানীয় সূত্রে খবর,খুরিয়াল এলাকার এই দুই দম্পতি সোহাগী খাতুন ও আজাহার আলী।এদিন তারা ভোট দিতে বেরিয়েছিল কিন্তু হঠাৎই তাদের পথ আটকায় কিছু কংগ্রেসের কর্মী ও সমর্থকরা। তাদেরকে বাধ্য করে যাতে তারা কংগ্রেসকে ভোট দেয়। আর এই নিয়ে শুরু হয় বাকবিতণ্ডা। কংগ্রেসের কর্মী সমর্থকরা স্বামী স্ত্রীর উপর ধারালো অস্ত্রের কোপ বসায় বলে অভিযোগ। বর্তমানে তারা চাঁচল সুপার স্পেশালিটি হাসপাতালে চিকিৎসাধীন রয়েছে।অভিযোগ ভিত্তিহীন বলে দাবী কংগ্রেসের।

 

The incident took place in Khurial area of ​​booth number 145 of Maldar Chanchal assembly constituency. Two couples were injured in the incident. They are currently undergoing treatment at Chanchal Super Specialty Hospital.

According to local sources, the two couples from Khurial area are Sohagi Khatun and Azahar Ali. They went out to vote that day but suddenly some Congress workers and supporters blocked their way. Forcing them to vote for Congress. And with this the quarrel began. Proponents of her case have been working to make the actual transcript of this statement available online. They are currently undergoing treatment at Chanchal Super Specialty Hospital. The Congress has claimed that the allegations are baseless.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area