Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

জোর ঝগড়া ! রুক্মিণী ব্লক করলেন দেব কে

সাদাকালো ছবিতে গর্জেস লুকে নিজের একটি ছবি পোস্ট করেছিলেন রুক্মিণী মৈত্র। আর তা ঘিরেই যত বিপত্তি। এখন দেবের সঙ্গে তার মতবিরোধের প্রকাশ্যে !ঝগড়ায় হয়ে উঠেছে নেটিজেনদের আলোচনার বিষয়।
15 ই মার্চ, সোমবার নিজের সাদাকালো ফ্রেমে একটি ছবি পোস্ট করেন রুক্মিণী। ক্যাপশনে ছায়ার অন্দরে সুন্দর কিছু একটা রয়েছে। আর তাতে দেব মন্তব্য করে বসেন,’কি বাজে ছবিটি’আরো ভালো ছবি ছিল তো? তার এই মন্তব্যে রুক্মিণী পাল্টা প্রশ্ন করে বসেন ,”যেমন”? উত্তরের সঙ্গে সঙ্গে একটি ছবি পোস্ট করে ফেলেন সুপারস্টার। যেখানে তিনি কেন্দ্রবিন্দুতে। ব্যাকগ্রাউন্ডে রুক্মিণী দেখা গেলেও বেশ অস্পষ্ট। ক্যাপশনে লেখেন” এটা কেমন”? আর তাতে বেশ চটে যান রুক্মিণী। সঙ্গে সঙ্গে লেখেন ‘ব্লক’। সোশ্যালে দেব রুক্মিণীর এই ঝগড়া যে নেহাতই মজা করে তাদের বুঝেছেন নেটিজেনরা। তারকা জুটির খুনসুটিতে মজেছেন নেট দুনিয়ার মানুষ জনও। প্রসঙ্গত, আপাতত ‘গোলন্দাজ’ এবং রিয়েলিটি শো এর শুটিং নিয়ে ব্যস্ত রয়েছেন। অন্যদিকে রুক্মিণী হিন্দি ছবি ‘শনক’এর কাজে ব্যস্ত।শিগ্রহী বিদ্যুৎ জামাল এর বিপরীতে এই হিন্দি ছবিতে দেখা যাবে তাকে।

Rukmini Maitra posted a picture of herself in a black and white photo of Gorges Luke. And there are as many dangers around it. Now his disagreement with Dev is public! The quarrel has become a topic of discussion among netizens.
On Monday, March 15, Rukmini posted a picture in her black and white frame. There is something beautiful in the shadows in the caption. And Dev commented, ‘What a bad picture’ was a better picture? In her comment, Rukmini retorted, “Like”? The superstar posted a picture with the answer. Where he is at the center. Rukmini is seen in the background but quite vague. The caption reads “How is it”? And Rukmini got very angry at that. Immediately wrote ‘Block’. Netizens have understood that Dev Rukmini’s fight on social media is just a joke. The people of the net world are also mad at the naughtiness of the star couple. By the way, he is currently busy shooting for ‘Golandaj’ and reality show. On the other hand, Rukmini is busy working on the Hindi film ‘Shanak’. She will be seen in this Hindi film opposite Shigrahi Bidyut Jamal.

Below Article Banner Area

About Desk

Check Also

Not only do our songs damage our conscience and values ​​in this dark time ..

We who sing, compose songs, also designers, videographers, sound engineers, recordists, spotboys and many others …

Bottom Banner Area