Below Header Banner Area
Above Article Banner Area

তৃণমূল পূর্ব  ব্লক সভাপতি মহম্মদ আইজুউদ্দিন মন্ডল

এদিন বহরমপুর শহরের মনিন্দ্র নগর এলাকায় 27 তম শহীদ স্মরণ সভার আয়োজন করা হয়. সেখানে সভাপতি হিসেবে বহরমপুর তৃণমূল পূর্ব  ব্লক এর সভাপতি মহম্মদ আইজুউদ্দিন মন্ডল উপস্থিত ছিলেন।
তিনি উক্ত দিনে কিছু গুরুত্বপূর্ণ বক্তব্য রাখেন তৃণমূল কংগ্রেসের প্রতিনিধি হিসেবে তিনি আমাদের পশ্চিমবঙ্গের বর্তমান মুখ্যমন্ত্রী মমতা ব্যানার্জির ভাবমূর্তি তুলে ধরেন ও তার বক্তব্যের মাধ্যমে তিনি তৃণমূল কংগ্রেসের উন্নয়নমূলক সকল কাজ-কর্মের সম্পর্কে জনসাধারণকে সচেতন করার প্রচেষ্টা করেন শ্রমিকদের পশ্চিমবঙ্গে নিয়ে আসা সম্পর্কে সর্বভারতীয় জাতীয় কংগ্রেসের সভাপতি অধীর রঞ্জন চৌধুরীর বক্তব্যকে করেন এবং অর্থনৈতিক বিধ্বস্ত অবস্থা ও তার পরিপ্রেক্ষিতে কংগ্রেস বিজেপি সিপিএম পার্টির উদাসীনতার প্রতি চরম অসন্তোষ প্রকাশ করেন।

On this day, the 27th Martyrs’ Remembrance Meeting was organized in Monindra Nagar area of ​​Bahrampur city. President of Bahrampur Trinamool Bloc Mohammad Aizuddin Mandal was present as the President.
He delivered some important speeches on the day. As a representative of the Trinamool Congress, he portrayed the image of our present Chief Minister of West Bengal, Mamata Banerjee. Chowdhury’s remarks and expressed extreme dissatisfaction with the economic downturn and the indifference of the Congress-BJP CPM party in its wake.

Below Article Banner Area

About Mahatab Chowdhury

Check Also

JIS Group organizes free of cost vaccination drive for everyone

JIS Group’s free-of-cost onsite vaccination drive has started today at Narula Institute of Technology campus …

Bottom Banner Area